Bjud Mat igår :)

Ja igår va vi till farmor å farfar och käkade, vi fick potatisgratäng med fläskfilé och sallad :) sen glass med bär å melon till efterrätt, gott som bara den! :)

Sen när vi va där så hade farmor även gjort en sak till mig :) hon hade satt in alla knäppta kort på mig sedan jag va liten och satt in i två fotoalbum som jag fick med mig hem.
Alltid roligt att titta på :P hehe!

Efter att vi varit där så gick vi hem å kollade på färjan 2 det är ju så bra:P haha eller vi tittar väl mest för att det är roligt att se om någon gör bort sig^^
Efter det så blev det lite van veteren sedan ballar av stål :P^^
Men då somnade jag, som vanligt!

Upp imorse till jobbet, lite små kyligt har det varit idag. Men solen är framme och den skiner för fullt :D
När jag tittar ut genom fönstret här hemma nu så kan ja inte se ett ända moln ;D SÅ SKÖNT! :D

Men men ont i skallen fick jag efter jobbet, men jobbet i sig gick fin fint :) dock tråkigt att man inte får tag på nån cykel på jobbet, alla blir ju utlånade på en gång och dom som finns kvar funkar inte :( så får gå överallt, det tar ju SÅ mkt längre tid då, men nu blev jag klar tidigt iaf men men :P

Sen när ja kom hem skulle ja lägga mig på soffan å kolla på tv, men ack så blev det inte :O tv dosan är helt spårlöst borta:O
Vi är experter på att tappa bort den, ska be jonathan kolla om han hittar den när han kommer hem. Men hittar inte jag den någonstans i denna lägenhet lär väl inte han heller göra det.
Så det kan vara!

Nu har jag tänkt sätta mig å spela lite spel på datan och koppla bort skallen lite ^^

Bye!

Just ja jonathan och killarna hans åker till Rhodos i 1 vecka 10:de maj åker dom, kommer sakna dig så hjärtat :(


Jonathan Sundkvist <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback