Blev bingolotto å mys igår kväll hos jonathans syster :)

Ja, igår kväll så va vi i forsbacka och spelade lite bingolotto :P jag vann hela 100 kronor:P hehe!

Men mysigt va det att hitta på något, dock blev jag så trött där på slutet så orkade inte vara kvar längre än till halv elva typ. Men det va mys under den tiden vi va där :)

Blev att åka hem å sova sen eftersom att ja va så trött, jonathan satt sig å spela lite data men kom inte så långt efter mig å la sig i sängen :)

Han ligger och sover än, vill ha sällskap här hemma jue :P  vågar inte röra något utifall han vaknar, och hans morgonhumör går ju lite upp och ner så ska man våga chansa att det är någorlunda bra idag ? hehe

Men men sen när han vaknat så ska han iväg till s-viken till grabbarna och boka resa.. kommer sakna han så mkt när dom åker :( kommer bli jobbigt att vara ifrån varandra i en vecka:O har aldrig varit det förut. Sen tomt i sängen tomt på dagarna, ja allt kommer bli så tyst å stilla :(
Som sagt 7 dagar går fort, men kommer vara jobbigt :(
Sen när han kommer hem typ då fyller jag 20 ;D tänk att det inte är långt kvar. Shit vad tiden går fort!

Jaja, sen när han kommit hem från viken så ska vi iväg och äta hos min farmor å farfar :) se va vi får för gott idag då^^
Har ju typ ätit borta alla dagar i påsk:P^^

Nu ni ska ja försöka fixa något att äta, magen börjar kurra nu jue:P

Vi hörs!


Bye


Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig!

 Hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback