Fullt upp igår

Ja igår va det fullt upp, eller ahh rätt så iaf^^
Först va bror här, vi åkte å hälsade på mamma på jobbet hennes, sen gick vi till jobbet mitt å kollade vilka dagar jag hade skrivit upp mig på jobb.
Sen gick vi hem igen å gjorde inte så mkt .. :P sammy somnade på soffan och jag satt mest å dega här vid dumburken^^

Mamma å pappa kom seanre förbi med mat ;P hehe Lyxigt va ? :P

Sen när dom åkt så käkade ja å bror, sen efter ett tag så åkte han hem.

Sen tog det inte så lång tid innan Desiree och Andreas kom hit, dom hade varit på föräldrar kurs på bb :) så dom kom hit å hälsade på lite grann. Gud va stor hon blivit nu :P^^ Men det är ju snart dax så  :)

Sen efter att dom åkt så tog det inte lång tid så kom farmor å farfar hit, dom skulle hämta en borr så dom gick ganska fort med, för vi skulle till att börja laga mat :P så de krockade lite ^^


Sen blev det mat, det blev korvstroganoff och ris :) gott var det! :) min älskling är så underbart duktig på att laga mat så ja det är underbart :D

efter det blev det tv tittande sen sängen å sova  :) skönt!
Och nu är det en ny dag, och jag har precis ätit frukost, det blev mannagrynsgröt :)
Gott som bara den och mätt blir man!

En banan på det blev det oxå^^

Idag ska vi jobba 16-20 så får se va som sker efter jobbet sen då :)

Har fått in lite nya bilder på mig på datan, så tänkte bjuda på en bild nu :P^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback