Hemma hos mor å far igår, sen jobb idag..

Ja igår va ja och hälsade på hos mor och far :) Blev även att träffa kusinerna:) eller iaf den lilla kusinen^^ 
Fick med lite mat hem hit, sen tog jag även med hängstolen som ska vara på balkongen när det blir bättre väder för det :)


Sen efter det så åkte ja hem hit och umgicks med min kära sambo :) sen blev det sängen. Va skit trött!

Upp och jobba idag, men mådde inte så bra. Skulle jobbat 7-16 men det blev bara 7-11 men det är någon timme iaf :) sen fick ja ledigt imorn så att jag orkar jobba i helgen :) hade skit ont i skallen + ont i magen + att jag hade feber så.. det va dom på jobbet som sa att ja skulle hem å vila, så det va bara att lyda order:P haha nä men det behövdes nog.
Somnade av i 2.5 timme här på soffan när ja kom hem så^^

När jag vaknade igen så kände jag för ett bad , så det blev ansiktsmask med tända ljus och skön lugn musik och ett varmt bad:D det va skit skönt!

Btw Idag kom min farmor å farfar hem från Utlandet :) dom har varit i Gran Canaria i 4 mån. Ska nog dit senare idag, får se om mamma å pappa å bror skulle dit. Annars blir det av imorn kanske eftersom att jag fick ledigt från jobbet, behlver ju inte gå med mamma å pappa :P men det är en tradition att vi åker dit tillsammans när dom varit borta så länge på semester, men jag blir ju äldre så ja kan ju bestämma själv nu :P haha! om ni inte redan visste det (A)
Så man kommer väl vara lite svartsjuk på deras bränna när man varit där.. men så är det varje vår så börjar vänja mig :P^^


sen i helgen kommer ju idol hit:P undra hur många man kommer känna sen på  tv som e med:P^^ 
för min del blir det inte idol:P ska jobba , vara chaffis och lite mer ska vi hinna med :) Jonathan ska på innebandy cup på lördag :) 

Kan ni fatta att det är April redan?:O jag fattar inte det jag inte, tyckte nyss jag och jonathan blev tsm och det är 8 mån sen snart :O tiden går så jävla fort.. skit asså!

Och påsk är det snart med, vi skulle få en gemensam påskpresent av mamma och pappa, då vi ska få gå på den nya Fast and the furious filmen :) Den har ju premier imorn :) eftersom att både jag och jonathan gillar dom filmerna så bestämde vi oss för att vi ville ha de i påskpresent så :) 

Just ja,, jag fick en p-bot igår, det suger! jag och emelie tänkte lite fel när vi parkerade eftersom att ingen av oss tänkte på att både 31 och 1 är ojämt datum så blev det en bot. men men det är bara att betala och se glad ut..:P men lite surt är det!

Och imorn blir det att vi åker till Lager 157 :) skoj skoj! får se vilka som blir med :) 
Men skönt att komma iväg en sväng iaf, alltid skoj att titta  på kläder ;D
Är man textilare så är man! :P


Men nu har ja skrivit mkt .. och om lite allt möjligt har det blivit :P

Men sitter här i handduken än :O kanske dags att byta om ? Japp dags för det nu :P vi hörs!


Bye!

Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback