Idag blir det lite mer gjort ;P^^

Först ska vi till farmor å farfars lägenhet och fixa upp lite med posten och sådant, dom kommer hem imorn efter en 4 månaders semester i Gran Canaria:O Lite skönt säger jag! Vill med åka utomlands!

Så dit måste jag och fixa lite, sen ska ja till jobbet och lämna in lönespec så ja får lön ;D
Sen ska ja hämta mamma på hennes jobb sedan vidare hem till mor å far, ska nämligen till banken och fixa så att mitt internet mojs funkar igen så att jag kan betala räkningar.

Sen blir det att vara där en stund idag :) åker säkert och hälsar på mina underbara kusiner^^
Kommer nog hem senare ikväll, för Jonathan trodde att han skulle jobba över så då blir det att vara kvar hos mor å far så man har något att göra medans han jobbar ;P^^

Ska även boka om tvättiden, har egentligen tvättid imorn, men då jobbar jag ju så den ska få bli förflyttad^^

Ja imorn är det jobb, och även resten av veckan till sön. 7-16 varje dag, det är skönt. Har man iaf kvällen fri liksom :)

Men nu ska ja fixa frukost :)

Jonathan Sundkvist <3 Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback