Igår/ idag

Igår så blev det att jag och natta åkte iväg å handlade.. :) vi köpte målarfärg till köksbordet och de :) sen köpte vi även en strykbräda och ett strykjärn :)
Sen åkte vi hem hit med sakerna och blev även att spela lite wii!

jag käkade korv med pommes, sen åkte vi till natta för mor hennes gjort mat å henne:P
Sen satt jag där å pratade me nattas mamma, hon är ju min brors lärare :) hehe!
Alltid skoj å höra hur de går för han i skolan :P^^


Sen blev det hem å kolla tv med hjärtat :) kollade hocket samt efterlyst:P haha

Det blev inte HV som vann :( men men man kan inte alltid få som man vill ^^


Nu sitter jag och äter, kom nyss hem från jobbet.. dom ringde 07.20 och frågade om ja kunde jobba 7-11 och det kunde ja :) så på med kläderna och iväg:P^^

Det va en kort och skön dag, cyklade faktiskt idag, riktigt skön va de :)

Senare idag ska vi hem till Maja för hon fyller 9 år :O shit va tiden går fort!
Sen blir det även mat hos mor å far, lite påskmiddag med korv,köttbullar å nå lax å mojs :) trevligt!


Glad Påsk på er allihop ! ;)

Bye


Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback