Inge skrivade hos mor å far igår..

Det blev inge skrivande igår när jag va hos mor å far, heller inte när jag kom hem :P

Men det va mysigt att vara hemma en sväng :) kom väl till bygden sådär ett eller något,käkade lite macka med mamma.
Sen bar det av till kusinerna, det va bara ina (mamman i hushållet) hemma, så vi satt å pratade en stund med henne.
Efter det så skulle hon i väg på handläggning eller va hon sa, så vi frågade när alva skulle hämtas och vem som skulle hämta henne, då skulle micke sluta 3 på jobbet, åka hem med moppen och hämta bilen sedan åka tillbaka till norrsundet och hämta alva, medans maja skulle följa med diana hem efter skolan.

Men det blev så att jag och mamma åkte och hämtade alva:) jag ville överraska henne lite^^
Sen hängde hon med oss hem, sen blev det bus å stoj med alva en stund:) sen blev det mat, sen åkte vi till bergby och sedan hem till henne, vi klädde på oss och gick till lekparken eftersom att jag lovat att vi skulle gå dit :)

Va där en stund men det blev så kallt å kyligt och sen kom det lite snö/regn när vi va där så bestämde oss för att gå hem istället :)

Sen hände det inte så mkt mer, jag och mamma åkte hem till mor å far, sen blev det lite kvällsmål sedan Grey´s sen efter det hemfärd mot Gävle, när jag kom hem va jonathan inte hemma från jobbet än eftersom att dom skulle släcka ner hela Gävle Komuns internet som dom har hand om på jobbet :P
Men det tog inte lång stund innan han kom hem :) Sen blev det kolla tv å sova!

Idag ska ja ta mig i kragen och gå ner på arbtsförmedlningen och sånt :)

Men nu ska ja fixa frukost!

Bye

Jonathan Sundkvist <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback