Någon dag sedan nu!

Skit va mina rubriker blir dålig alltså.. men skit samma:P^^

Ja i fredags blev det Lager 157 :) hittade tre tröjor, två brallor och 2 leggings och strumpor och tre par skor;D allt det för 1200 dock fick jag och emma 200 i presentkort av en tant som gick där inne :) hon tyckte att vi behövde de:P hon hade så många så fick de av henne, mycket snällt :) då kunde ja och emma unna oss ännu mer;D haha!

kom väl hem kring 8 tiden, så det blev inte så sent :)
när vi kom hem käkade vi och kollade tv, myspys.

Lördag = Upp till jobbet, det gick fin fint att jobba. dock lite tidigt färdig:P^^
Men men de gjorde inte mig något eftersom att jag skulle iväg, skulle ju köra emelie och henns mamma och morbror till s-viken.
Drog iväg dit hem till dom för att hämta bilen, och vi åkte väl kring halv fem^^ så slapp stressa från jobbet dit vilket va skönt :)
Sen väl i sandviken åkte vi till emelies moster, sen åkte vi vidare till emelies andra moster som fyllde 30 :P^^ Fan vilket bio rum dom hade:O den projektor tv lika stor som ja vet inte va:O haha
hela väggen va täckte med filmduk iaf^^
Skit snyggt hade dom det hemma:P^^ lite avis (A)

och två små barn hade dom med, men dom försvann sedan när festen skulle börja^^

Vi fick även mat, potatisgratäng med kassler och varmtbröd och grönsaker. Gott som satan! Va dessutom skit hungrig:P^^

Sen efter vi varit där ett tag så drog vi till valbo, jag släppte av emelie där för hon skulle på fest, och jag va så jävla trött så jag åkte hem och sov en sväng innan jag skulle iväg och hämta emelies mamma å dom igen :)

Vid kvart i tre ringde emelie och sa att jag kunde hämta dom i viken, så slängde på mig kläder och drog.
Kom hem igen till halv fem. men kunde typ inte somna om :O så låg vaken säkert till halv sex iaf, och 05.50 ringde min klocka till jobbet, men ja låg och drog mig till 06.30 iaf :) sen va de bara upp och fixa sig till jobbet.

Det gick även bra på jobbet igår, men dock höll jag på att svimma 2 ggr :O hos samma person, lite pinsamt men tål inte värmen och doften i deras hus. Men men så kan de vara.

Kom hem lite efter 4 igår, och då låg jonathan i sängen å vilade han va så slut efter lördagskvällen:P^^

 Vi gjorde lite mat och så, åkte och lämnade tillbaka emelies mammas bil, sen en prommis hem:) sen blev det att kolla på Madagaskar 2 :P men mitt i filmen typ så tog vi ett break till Wipeout, sen kollade vi vidare, dock blev jag så trött att ville sova, så somnade av på soffan och jonathan väckte mig när han skulle lägga sig :)


Och nu är det måndag, dagen började med att jonathan hade det sämsta morgonhumöret :P han sa åt mig att ja snarkade då jag låg vaken och försökte somna om :P haha men de visade sig att ja bara andades lite för tungt :P men jag kunde inte andas på nå annat sätt då jag va helt täppt i näsan och halsen:O Skit ont i halsen hade ja och fullt med äckel i näsan:P ^^
Och så ringde dom från jobbet och undrade om ja kunde jobba, men sa ifrån eftersom att jag inte sovit så mkt och va så täppt.. Så dom får pröva en annan dag;P^^

Idag ska ja nog städa lite grann, låter som att farmor å farfar ville komma hit och kolla lägenheten någon dag :)

Och imorgon är det tvätt 7-14 :P^^


Men ska kila nu ja, vi hörs folket!


Bye


Jonathan Sundkvist <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback