Ojoj nästan en vecka sedan :O

Ja det har nästan hunnit gå en vecka sedan ja skrev :P
Men haft fullt upp så^^

Söndags åkte vi hem till mor å far min å käkade grillat och sånt, kollade lite på bilen eftersom den behövs lagas:P
Sen va vi där nästan hela dagen :) kom hem på kvällningen.

Sen i måndags så var det jobb dags, 9-14 på dollar store sen 16-21 på förenade care, men eftersom att jag hade så sjukt ont i mina ben sen jobbet i fredags så skippade jag förenade, kunde ju knappt gå så.
Men jobb på tis med 14-19,30 på dollar store sedan 9-14 på ons igen :)
Efter jobbet igår så åkte jag till Tina och Lukas och lekte lite :) vi bestämde oss för att åka å titta på Ikea och sedan blev det Owes innan vi åkte hemmåt, Lukas va ap trött men somnade inte, vägrade sova^^ sen när vi väl kom till sätra och han verkligen fick sova för att inte bli väckt sedan så va han hur pigg som helst :P haha

Men efter att lämnat av dom där och varit in på ica en sväng så åkte ja hem och kollade hockey med jonathan :P


Idag har jag städat ;D lukter så gott här hemma nu, har gjort om i sovrummet,fixat i klädkammaren, dammsugit,dammat och skurat govlen och kört två maskiner med disk;D känner mig så duktig.

Senare idag kl 16 med andra ord så ska jag hämta jonathan på hans jobb, sedan bär det av till mor å far. Ska grilla sen majkase å sånt ska även kolla på bilen då om sakerna kommit som vi hoppas på ;D
Sen blire övernattning där, mormor flyttar ju imorn så ska väl hjälpa till där eller vara barnvakt till alva :)
Får se hur de blir, ska hinna städa bilen och tvätta den med hade jag tänkt.
(DET BEHÖVS) :D haha


Men nu ska ja hoppa in i duschen tror ja :P^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback