Tvättat klart..

Nu har jag tvättat klart, men som vanligt när man tvättar 7-14 så hinner in tvätten bli helt torr :O
Utan bara vissa saker hinner torka.. resten får hänga i lägenheten och torka tills imorn.

har även hunnit sy lite idag :) har sytt stolsdyner, bara snören så att man kan knyta dom runt stolarna på två stycken som är kvar.. sen har jag tänkt att sy ett skynke som vi ska ha ovanför spishällen senare när vi fått upp hyllan som ska vara ovanför där..

Knäpper väl kort senare, har tänkt att ja ska försöka att bli bättre på sånt :P^^
ska även knäppa bilder på lägenheten så att ni får se den ^^


Och bror min är här, men just nu så har han somnat på soffan ;P vi som hade tänkt att farmor å farfar skulle komma förbi men vet inte om han orkar det när han ligger och sover nu.
Jag kanske kan sätta mig och sy medans han sover :)


Men vi hörs senare folket!

Sån liten sak att bli puppig över :S men men alla är olika känslig så!


Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback