Ensam hemma igen då^^

Då har mamma och pappa varit här då, fikade och sånt :D

Skulle även tvätta av våran altan med högtryckstvätten men vi fick inte fram nå vatten ut. Måste fråga någon granne hur dom gör ^^

Sen efter att suttit å pratat å sånt ett tag så blev det att vi åkte max eftersom min bror ville dit och jag hade tänkt åkt dit på drive in när dom åkt, men då bjöd mor å far på mat där :)
Tackar!

Men nu har dom åkt hem och jag sitter här hemma ensam, och sjunger på Duffy- Syrup & Honey :)
Får se va som sker sedan :)


Men en sak vet jag iaf, och det är att jag kommer få hämta en full jonathan ikväll hehe :P^^

Nu blir det annat.


P.s det kommer uppd på graviditeten från v31 och v 32 inom kort.  D.s


Bye!


Jonathan Sundkvist, min min min min <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback