Hemma efter en dag på sjukan :)

Nu är vi hemma efter en dag på sjukan, men det är inte jobbigt att åka till sjukhuset som många tycker. För våra små underbaringar är ju där :D

Idag har dom fått solat lite, de har lite nyföddhetsgulsot om de stavas så?

Sen har vi även hållt i dom :) det är sååå mysigt.

Har ammat dom lite idag åsånt :) sen har vi sondmatat dom, de har fått ökat maten från 15 ml igår till 25 ml idag. Alltså för varje måltid.
De hade varit lite stökiga inatt men de va för att de va hungriga så då bestämde dom sig för att öka matmåltiden åt de :)


Allt bara snurrar i skallen på en nu, man vet inte vad man ska skriva och sånt.
Det kommer mer fakta och info om dom sen, man vill ju vara hos dom så mkt som möjligt nu om dagarna:) så bloggen kommer bli lite drabbat men men det är inte hela världen.
För jag är hellre hos älsklingarna än att skriva blogg :P


Men nu blir det fika snart med jonathans mamma och kiko för jonthan fyllde ju även år på sina döttrars dag.
Sen imorn blir det mer kalas med jonathans far och birgit,magdalena o per-erik och sebastian och sara och elliot även min mor å far kommer :)


Men nu kommer det bild på de när de solar :) sen får bloggen vänta ett tag innan jag skriver igen.
massa annat att tänka på :)




Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis igen, råkade bli ett anonymt grattis tidigare. Jag tänkte vara så fräck och nyfiken och fråga varför ni inte sover på sjukhuset? Tänkte om det var fullt eller så. Själv skulle jag tycka det var jättejobbigt att behöva lämna mina små varje dag. Men huvudsaken att dom mår bra, eller hur :) Hur gick förlossningen och hur stora(små) var dom? Grattis igen :D

2009-08-12 @ 21:04:12
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Naaw, vad gulligt :)

2009-08-12 @ 21:18:26
Postat av: Ida

åh, vilka småttingar! @->----

2009-08-13 @ 20:09:18
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback