Kväller

Söndagskväll = mys :D

Ikväll blir det film med hjätat :) så finns det lite godis å läsk kvar från igår det blir perfekt:)

Kom nyss upp ur badet, så skönt att bada. Tar ett bad varje dag nu känns de som, är väldigt avslappnande, men kanske inte ska bada för mkt. Det kan ju snabba på förlossningen så.

Men dom är ju redo för att komma ut nu typ så. Men då får man ligga så länge på sjukan, det vill vi inte:( så dom får stanna där inne så länge dom kan tycker jag så att man inte får ligga inne på sjukan så länge sen efter förlossningen.

Idag har det inte blivit många knop gjorda inte, har slappat hela dagen. Skönt som bara den, det behövs efter förra helgen och denna vecka så :)

Imorn har vi skrivit upp vad vi ska göra, lite saker att fixa imorn med andra ord :)
Lika bra att göra de på en gång så att man känner att man är klar sen.

Och på tisdag blir det barnmorskan, sen ska vi även städa ur gamla lägenheten någon dag denna vecka som kommer.
Å på onsdag har jonathan sin sista semster dag.
Och mån nästa vecka fyller han 21 och på tis nästa vecka har vi 1 år :)

Gud så tiden gått fort, men helt klart det bästa året i mitt liv :D hänt så mkt och allt har varit underbart! :D

Men nu ska ja göra sällskap med hjärtat.
Vi hörs!



Bye

Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig mer och mer för varje dag! Så glad över att du är min och jag är din :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback