Söndag..

Idag är det söndag och jag ska tvätta.

Ska tvätta alla barnkläder som vi fått så att man kan andvända dom :D har bara lite tvättade kläder så det är bäst att tvätta eftersom att det går åt gankska mkt kläder när det är två små + att dom dräller/spyr på kläderna:P

Men men så är det, just nu har jag och jonathan nyss matat dom små så dom ligger å sover nu och jonathan sover han med:P

Inatt så va dom lite bökiga, dom väckte varandra å sånt och nellie va klarvaken och kunde liksom inte slappna av och komma till ro, så vi gav dom lite extra mat och då kom hon till ro, sen fick dom sova mellan oss.
Och jag tror inte dom sovit så mkt en natt som dom gjort inatt, dom har inte ens väckt varandra.
Det är sjukt och jag har sovit som en gud även fast man inte kan sova som man vill när två små ligger mellan.

Men börjar man låta dom sova mellan oss för mkt så blir det jobbigt sen när dom ska över till sin säng. Så får se hur det blir kommande natt.


Nu ska ja ta och packa ihop de kläder som ska tvättas, vi hörs!



Bye!


Älskar min familj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback