Svar till kommentar och snabbt inlägg

vrf lägger du inte ut bild på dig själv för? kan du inte lägga ut en bild på din mage före grviditeten o nu..hehe skulle va roligt:D:D kram


För att jag har inte lärt mig att knäppa på mig själv med min kamera än :P och det blir aldrig att någon annan knäpper kort när vi är ute på äventyr.
Och jag har ingen bra bild på min mage före graviditeten, inte vad jag vet men kan kolla igenom bilderna.

 Så blir det ett litet snabbt update, ja vi har ny flyttat :D hur skönt som helst ;D har sovit här i 3 nätter nu :) det är så skönt att det är tyst runt omkring å så :D

Trivs skit bra redan, dock kommer det bli ännu bättre när man kommer få nya tapeter överallt å få exakt som man vill å sånt :D
Men vi har kommit i bra ordning tycker ja :) och snart kommer mamma å pappa och hälsar på.
Mamma va ju med å flyttade så hon vet ju hur det ser ut, men pappa va ju i rättvik på Classic Car Week så han har inte sätt detta än, så dom kommer snart :D så då blir det väl lite fika å så kan ja tänka mig ^^
Tur att man har fika bröd hemma å sånt ;D



Måste fixa lite nu innan dom kommer, men skriver mer i kväll kanske ?


Bye


Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig mest av allt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback