Alldeles vitt på marken..

Det är vad det är ute mina kära läsare, tror det är så i hela sverige.. Jag hoppas bara den får ligga kvar till julafton nu då, men det borde den väl göra?
Men man vet aldrig.


Gårdagen var bra:) inge trött på hela dagen som jag brukar kunna bli när jag gått upp 6 med dom små..
men vi var iaf ute och gick igår, sen kom vi hem började med granen:)
Men dock behövdes mer kulor, så åkte å fixade det när jonathan kom hem :) trevligt!

Så nu är det bara glitter kvar :) sen är den klar, de ska ja gå å köpa på ica om ett tag, då jag väntar på att nellie ska vakna och vilja ha mat, vilket är närsom helst.

 Ungefär så ser det ut utan för oss om man kollar mot skogen.. (bilden är lånad på google)

Så är de ca 1-3 dm snö på backen, bara för mysigt :)


Men jaja nog om det, idag ska ja som sagt ner till ica å handla lite, ta en liten prommis dit :)
Sen är ja sugen på att gå till rusta med och kolla lite, får se hur det går att gå med vagnen, annars får ja kanske åka när jonathan kommit hem från jobbet!


Får se mer vad som sker idag.


Älskar min familj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback