BLIR SÅ ARG!

Varför kan folk inte hålla tiderna i tvättstugan?

När man har 1,5 timmes tvättid + 1,5 torktid men ändå hängt i båda torkskåpen och i tumlaren och deras tid gått ut men ändå inte varit och hämtat de... är så less på de..

Det är just det som skett mig för en stund sen, jag gick till tvättstugan för att hänga våran tvätt, det är fullt över allt och jag står å väntar i 20 min på att kolla om någon kommer å tar ur sin tvätt. Tror ni att de kom nån? Näe de gjorde de inte.. och ja är inte den personen som vågar gå å knacka på hos människan och fråga varför deras tvätt är kvar?
Och dom  hade inte saker kvar i tvättstugan som ja kunnat lagt det i om jag velat.


Men men nu är all min tvätt upphängd här hemma, jag säger då de tur att man inte hade så mkt .. men en del hade jag ju.. jaja!
Slut klagat nu.. nu är det dags för dammsugaren att göra lite jobb och även moppen så att det blir fint här hemma :)
Men även jag måste ju vara med på den saken, tråkigt nog.. inte roligt att städa.. eller lite kanske de e då man ser att det blir fint och rent :) och doftar gott! :D




Kommentarer
Postat av: [email protected]

De gånger de hände för mig där jag bodde förut, så slängde jag ner deras tvätt i vagnen. för dom får ju skylla sig själv :) Bli lite hårdare ;) Kram

2009-12-11 @ 15:18:04
URL: http://empan89.blogg.se/
Postat av: Linda - mamma till Liam

Men sådär har jag också kännt som att jag bara ska svimma:/ Och jag förstår inte varför jag är så stressad heller:/ Planerar typ en vecka innan jag ska göra saker vilken tid jag ska gå upp och hur jag ska göra och allt. Skit jobbigt är det.

Min mjölk har till och med försvunnit för jag har stressat så mycket:( Och det blev jag lite ledsen över för hade velat amma Liam längre!

Och sådär med tvättstugan har det blivit för oss också fast så hade dom slitit ner våran tvätt fast det var våran tid. Så Joakim fick gå ner och skälla på dom :P

2009-12-11 @ 17:51:24
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/
Postat av: Linda - mamma till Liam

usch det är inge roligt:( Ja hoppas det går över efter julen och allt!

2009-12-13 @ 20:46:40
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback