Gårdagen..

Blev att åka hem till mamma å pappa.
Ina och Maja kom dit å hälsade på :) (min kusin och hennes mamma)

Vi gjorde knäck, två olika.. lr samma grej med en utan och en med hasselnötter^^
Sen när dom åkt så kom pappa hem vi käkade kyckling,ris å currysås:) skit gott!

Efter det blev det baka bullar för mig och mamma :)



101 stycken blev det, då vi gjorde 10 påsar med 10 i varje så tog jag mig den som blev kvar med ett glas mjölk.. det hör väl till när man bakat bullar ?
Så gott,fick 5 påsar med mig hem :)


Jaja nog om det, trevligt var det iaf.

Idag ska jag tvätta och städa och bada dom små har jag tänkt:) mycket på listan idag, men inte lust med något av det.
Känner för att åka ner på stan å kika runt lite å köpa dom sista julklapparna så att det är klart.

För om 1 vecka är det julafton :) myspys!


Men nu ska ja sätta fart... bye!



Älskar min familj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback