God Jul

Ja det har hänt mkt här hemma sedan jag skrev sist :/

Men så blir det så här i juletider,mkt att göra..


Men iaf så var ja på stan och lunchade med Emelie och sånt.. gick även runt och kollade lite :)
Sen hem en sväng, sen var vi iväg på rusta för att köpa en grej.. Sen när emelie åkt så kom Ida:) som ja inte träffat på ap länge.. för att hon varit hemma i borlänge.
Fick även en julklapp av henne som inte fick öppnas före julafton och det skedde inte heller, jag öppande den igår på morgonen :) jag fick en film och ett jättefint armband med ett hjärta på. Tack Vännen <3

Sen på tisdagen blev det att luncha med Ida innan hon skulle börja jobba.
Hon bjöd mig på mat :O Tack för det med ! Du är verkligen snäll du tjejen, för snäll :P

Efter att vi lunchat så blev det att gå till Elgiganten då min mobil bara blivit svart, de gick inte att göra något med den :( jag som älskar min mobil. Jaja. Så nu är det massa nr som jag inte har :( Så less!

Sen bar det av hem till mamma å pappa när ida började jobba, då jag inte fick komma hem för jonathan slog in mina julklappar :P
Sen när jag kom hem på kvällen så hade han inte slagit in mina julklappar utan jag fick en i förväg och den andra på julafton. Men den jag fick då när jag kom hem var ett helt nytt badrum typ, jag har varit så arg på det där badrummet, men nu ser det skit bra ut där inne :D


Fick allstå:
Ny toasits
Baddrumsskåp sådant där långt:P
Nya mattor till golvet, och massa saker i skåpet, ex : Badsalt, huvudmassagen grej,skrubb saker, rosor. Och sist men inte minst fick jag ett ny upp tömtbad med tända ljus så det bara va att hoppa i när jag kom hem. Så underbart.. Förstår inte hur han kan kommit på det :P


Men skönt va de iaf :) Helt underbar min karl<3


Sen på onsdagen blev det att mamma kom hit vid 12 och var barnvakt, vi åkte iväg med sara,sebastian,elliot,magdalena och
per-erik (jonathans syskon med sambo och barn) till pulkabacken i hemlingby, skoj att komma ut å vara barn igen :P

Vi grillade korv och sådant :) Åkte några åk i backen där.


Sen på eftermiddagen åkte vi hem fixade oss sen iväg igen till Jonathans kusin, men man och barn.
Även magdalena och per-erik var med dit :)
Vi käkade gröt och åt skinkmacka.
Sedan blev det bingolotto spelande, lite fika å sånt sedan :)

Men vid 11 va alla så trötta så vi åkte nästan på engång efter 4:e bingon.


Hem och fixade lite sen blev det sängen..


Och igår var det ju självaste julafton :)

Hoppas ni hade en bra jul, de hade vi iaf :D

Fått massa saker, och ännumer väntar idag. Då vi ska fira jul med jonathans pappa idag :P ^^
 

Detta fick vi bl.a igår:

Fast vit :) En varsin gåstol,som även kan gunga :) Fast inte i rosa. De va slut, så fick i svart/grå.
Men bättre att ha en sån kanske om man ska sälja de sen, lättare att få såld skulla ja tippa på..

( I rosa) Fick även ett par svarta..Och fina tröjor/tunikor till som jag inte hittar bild på. Och jeansklänningen och den med rosett fick dom en var av. Fick även en varsin hello kitty body som ja heller inte hittar bild på :P


Fick massa pengar till dom med :) alltid bra att ha å köpa grejer till dom.

Dom fick massa mer kläder och leksaker :)
Kommer inte ens ihåg allt dom fick :P och ändå ska dom få mer idag:P

Jaja, jag fick iaf

golv till källaren ihop med jonathan av mamma och pappa,sedan fick ja 1 ljusgradin den som ja lade ut på bloggen i förra inlägget (fick i förskott) fick även 2 ljusslingor till, sen fick jag pengar,stavmix och lite smått å gått.
Av jonathans mamma fick jag sockor och en kastrull :)
Och av jonathan fick jag det jag önskade mig :D först det i badrummet, som ja aldrig kunnat listat ut:P
Sen fick jag dansmatta till wii :D tack älskling<3


Jonathan fick:
Jeans av mamma sin + t-shirt.
Ficklampa av min mor å far som kostade 500 :O shit.. den ni de e en super lampa de ^^
Sen fick han små saker med:) minns inte allt.

sen fick vi klappar tillsammans:)

Vi fick:
Kokböcker.. 3 stycken :) dock 2 som var lika så vi ska lämna tillbaka en.
Sen fick vi påslakan set.
Sen kommer jag inte på mer.. men fick massa saker.. men allt är nerpackat ännu så ja kan inte kolla :P haha
Vill inte väcka dom små  heller för dom sover precis brevid :P



Jaja, mkt fick vi iaf :) skoj skoj. Saker som man behöver.. alltid bra:D


Se om jag knäpper kort på allt sen!



Men nu ska ja kika lite tv om det finns något bra att se på. Annars blir det kanske träna lr äta frukost är så hungrig. Men bäst att träna före frukost, men får se hur jag gör^^


Älskar min familj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback