Gott nytt år på er !

Ja idag är det sista dagen på 2009...Och detta år som gått kan inte varit  bättre, jag har flyttat ihop med min underbara jonathan,vi har fått våra underbara döttrar och massa annat som gjort mig glad har hänt detta år :)

Men ikväll blir det middag här hemma, med jonathans syster och hennes kille.. vi ska käka 3 rätters.

Det blir :

Förrätt:

Räkcoktail + hummer

Huvudrätt:

Oxfílé med potaisklickar ( som plankstek typ)

Efterrätt:

Gammaldags vaniljglass med choklad mousse och exotiska frukter :)


Sen även efter 12 slaget har vi ostbricka å sånt..

Vi ska spela sällskapsspel och sådant..


barnen är även hos min mamma och pappa, så vi ska bara njuta av att vara barnlediga. Dock blir det inte mycket alkohol heller så det ska bli mysigt bara :)



Men nu kommer sällskapet.. hörs!


Ha en bra kväll alla! :D

Kommentarer
Postat av: elle

Lät som en väldigt go middag det där :)

2010-01-01 @ 16:30:51
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback