Granen, och det vackra vi satte upp idag ute:)

Dock ingen bra bild på ljusslingan vi satte upp ute:P men men!




Var även ute och gick idag, men det blev inte någon lång bit eftersom att jag fick S**t ont i min fot :( tråkigt! Måste ringa hälsocentralen så dom får kolla upp den..
Är inte helt bra i den ännu efter att jag bröt den för snart 7 år sedan. Har även opererat den för snart 2 år sedan.. men icke har jag blivit bra :(


Men nog om det, tjejerna fick vara ute en sväng i vagnen då vi gick och skottade fram bilen,skottade oss in på baksidan så att vi kunde ha vagnen där medans vi grejade med ljusslingan. Och dom fick även en lite julig look idag :)


 Nellie  och Emmelina

Har även knäppt julkort och skrivit ut på fotopapper som jag skickat iväg.. :)

Den bilden blev bra:) men kommer inte ihåg vilket av numren de va men hittade en som är lika typ :) bara att den som ja skrivit ut är i sepia toning och lite "suddig" runt omkring dom :)





(Bilderna är klickbara)


Men nu ska ja busa lite med dom små innan det är sängdags för dom :)


Älskar min familj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback