Har inte haft tid...

De e va ja har att säga.. jag har haft mkt att göra :P ^^ efter förra inlägget har detta hänt:


Handlat julklappar med maja en heldag.
Kommit hem till Gävle å jonathan är hemma igen :)
I lördags var vi hemma på dagen och mös sen på kvällen till jonathans bror å han sambo och deras ettåriga elliot :)
Sen i söndags blev det att åka å handla på morgonen och sen hem och fixa julfrukost :) de va ju andra advent så^^
Sen efter det var det bara att fixa oss till att åka till furuvik på julmarknad, hade aldrig varit där på juletid men det var väldigt mysigt :)



Sen igår var jag lite slö på morgonen sådär, men sen började jag fixa lite.. dammsuging av mellanvåningen och idag blir det här uppe på övervåningen :P

Men våra tjejer har blivit jätteduktiga.. dom somnade 9 igår kväll å sov hela natten till 6 :O
Lägger man dom 10 så vaknar dom 7 .. :P så det är jätte skönt :)



Så idag ville dom gå upp 6 och då var det bara att pallra sig upp,så nu har dom fått mat och ligger just nu och leker i babygymmet:)



Men idag blir det lite städning här hemma, sen iväg å byta en klänning på köpis som maja köpte till alva, sen ska ja även handla lite saker hem hit som behövs i matväg ^^


Men nu ska ja leka lite med tjejerna, är ovanligt pigg idag jag med, men det är väl för att man fått sova flera nätter i streck bra:)
Wiii!



Älskar mig familj <3


Kommentarer
Postat av: Linda - mamma till Liam

Det är ju jätte jobbigt:/ Okej man skulle bli sjuk några dagar. Men att gå från att må jätte och sen efter 5 min så mår man skit..

Vet ju att jag känner mig jätte stressad men det borde väl inte påverka såhär?:S

2009-12-11 @ 09:54:50
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback