....Helg

Som sagt igår klädde jag på oss och gick ut i det fina vintervädret, men gud så kallt det var, men jag gick i 50 min iaf:) å de va så skönt!
När jag kom hem så började jag med att fixa tjejernas rum :) så dom har sovit där nere inatt. Och det har gått kanon bra, bara att våran monitor lät konstigt vid 1 tiden inatt:S fick in nåns röst i den:S skumt men sant!
Det var någon som pratade, så ja lärde självklart gå ner å kolla:P men de va ingen där^^

har hört andra som fått in ex. jaktlaget på sin och sånt. Så dom är inte helt hundra att man bara hör sina egna barn:P

Men emmelina somnade vid 9 och nelli vid 10.. och eftersom emmelina är lite mindre och somnade tidigare så ville hon ha mat vid 5 imorse, men gick upp å matade henne sen lade ja henne igen. Och hon somnade om.. och båda vaknade vid 9 sen :) även deras pappa drog jag upp då ;P gick upp med dom å busade lite :)


Idag blir det att greja här hemma, ska fixa klart i deras rum, ex sätta upp sänghimmel åt dom:)
Sen ska vi även greja i källaren, ska sätta upp projektorn och grejer :)

Nu har grabbarna ( jonathan och hans pappa) åkt iväg å handlat grejer som behövdes för att kunna fixa det i källaren :)
Och dom små har nyss somnat i vagnen.

Vi har hunnit göra massa här hemma, typ städat undan grejer så att det ser fint ut här :) sedan fixat lite med tvätten som jag inte hunnit vikt än, men det e klart nu :) och sådant som behövs!

Senare i eftermiddag kommer jonathans syster och hennes kille hit, vi ska spela wii i källaren och sånt :D skoj.. roligt att prova det med projektorn och duken där nere. ( jonathans framtida pojkrum ) haha!

Jaja, nu ska ja kanske börja med mat ?
Undra om dom börjar bli hungriga tills dom kommer tillbaka ?


Denna mat blir det, dock inte den såsen. Utan det blir rom med creme fraiche :)

Gott!


Men vi hörs folket!


Älskar min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback