Helgen..

Den har varit underbar :)
I lördags var jag iväg på mary kay på förmiddagen.
Sen ner på stan och hittade en kjol jag skulle ha på mig på kvällen :)

Sen hem och fixade mig, fixade med barnen och allt sånt.. packade in oss i bilen vid 4 mot sandviken då vi skulle lämna dom hos jonathans mamma. Hon skulle vara barnvakt för första gången :)

När vi lämnat dom så åkte vi mot forsbacka till Per-Erik och Magdalena(jonathans syter och henns kille)
Det var 30 års fest där, lite mat och sånt.. mycket folk och singstar och massa trevligt var det :)

Blev krogen vid tolv nångång :) Dansade lite å sånt.. men vid halv 2 åkte vi hemmåt.. men så himla trevligt och roligt att komma ut å för engång skull ha skoj på krogen, de va längesen..
Dom senaste gångerna har sugit på krogen.

Men vi åkte hem å sov vid halv 2 där.. jag vaknade vid 9 igår och va pigg .. skönt :)
Vid tolv komm mamma å pappa hit så åkte vi till sandviken å hämtade dom små, och sedan vidare på julmarknad i högbo bruk :)


När vi kom hem hit igen så åkte vi å köpte mat :) mamma,pappa och jonathan käkade thai mat å jag käkade max:)



Sen blev det bara mys hela kvällen med bebbarna och min älskling, eller ja alla är ju mina älsklingar :D

Idag blir det snart prommis, har varit vaken sen kvar över 6 men ingen ide att gå ut å gå då.. så mörkt då jue. men nu börjar det ljusna :) så ska mata dom små om 1 timme ca, sen blir det prommis för då är det middagsovning på g.
Sen hem å fixa här hemma, vika tvätt å sånt som inte hunnits gjorts i helgen.



Min älskade familj<3 ingenting är bättre än er <3

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till thindra

tack ska du ha :)

de skulle vi oxå göra igentligen , men vi vela ha detta hus :P

så ska iaf vänta med barn nr 2 så man hinner få fast jobb ;P

2009-12-15 @ 07:51:36
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback