Lördagkväll, söndagmorgon!

Kvällen igår var mysig :) Vi käkade räkpaj och åt godis,drack julmust å massa wii spelande.
Tjejerna somnade vid halv 10-10 kanske.
Och dom sover än :O så vet inte vrf jag är vaken, ska man inte passa på att sova när man får ?

Men men svårt att somna om så då gick jag upp.

Får se när dom vaknar å så.. se när man får upp deras far ur sängen med.  Tänkte ta en prommis idag eftersom att det inte blev någon igår, då tiden bara rann iväg.
Massa fix här hemma igår ju så.

Men nu ska jag lägga mig på soffan och kolla om jag kan somna om här ute.. :P


Vi hörs folket, tänkte knäppa mig ett kort på granen idag med:) så ni får se den :)



Älksar min familj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback