Mkt att göra^^

Ja de har varit mkt nu... i måndags eftermiddag packade jag åt mig och dom små för att åka till mamma och pappa å bo där i veckan när jonathan inte va hemma. Så åkte hit vid 4 i måndags.. och nu har vi varit här..

Måndag natt gick bra.. dom somnade vid 11 och vaknade halv 8 sen vaken och fixa oss för att sedan åka till gävle, då mamma skulle till sjukgymnasten och sedan åkte vi iväg för att åka till owes och lite sånt :)


Så vi va borta hela dagen igår nästan, vi kom hem vid 5 och sedan vid 6 skulle jag med bror till Zebran, en ungdomsgård här i bergby. Även dom små var med.. det var nämligen folk som ville se dom.. men de va inte så många där så det var lugnt :)
Var lite osäker först med svininfluensan och sådant men andra sidan är det ju bara skolbarn som går där och dom har ju redan fått sprutan mot den :P

Men de va ju inte mkt folk som sagt.
Inte ens 10 där ^^

Men nog om det, efter att jag varit där så åkte jag till mina kusiner, och dom slåss nästan om att få hålla dom små. Säger då tur att de e två så att dom kan få hålla.. tänk om det bara varit en då ?:P
Haha

Men men dom badade även i måndags kväll när vi kommit hit. Ska lägga ut bilder på dom :)

Kommer efter detta inlägg!



Idag ska vi baka, jag ska snart ta mig ner till norrsundet för att hämta maja och alva, så ska  vi baka pepparkakor :)
Sen vill dom säkert hålla på med små tjejerna med :)



kommer bilder på det sen med ;)


Men nu ska ja lägga upp bilder från badandet!


Hörs!



Saknar min underbara jonathan, men snart är det fredag och det innebär att han kommer hem igen :D



Min älskade familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback