Nyårshandling igår

Japp, men först umgicks jag med magdalena hela dagen :) hon kom hit vid 10..
Vi käkade å prata å sånt :)

Sen vid halv 4 åkte vi mot valbo,fixade mat till imorn, det är ju Nyår då.. tror inte någon missat det ?
Men iaf så ska jag,jonathan,magdalena och per-erik vara här och käkade 3 rättersmiddag,massa spelande,och någon lite drink å sånt .. blir även övernattning här. då dom sover här för att det är ju onödigt att behöva betala taxi hem härifrån när dom får plats att sova över :P


Sen ska min mamma och pappa ha dom små. Så vi blir barnfria, så vi ska bara njuta och ta det lugnt. Inte alltför mkt dricka inte för min del iaf.
Skönt att inte supa sig askalas på nyår som man gjort förr.. (vuxen poäng) :P haha

Det blir roligt :)


Kanske ska berätta att jag äntligen fått min tvättmaskin som jag velat ha sen vi flyttade hit :D
Överlycklig, den installeras imorn av jonathan och hans pappa :)
Så ska ner till källaren idag och fixa där inne ja.. när jonathan kommit hem vill säga eftersom jag har dom små här hemma :)


Just nu håller jag på att tvätta i tvättstugan, för att vi hade ap mkt tvätt och tänkte det kanske inte är skit smart att köra typ 5 maskiner på en gång här hemma:P
Så sparade lite till att provköra imorn ;P


Men nu ska ja fixa något litet att äta till mig innan vi ska gå och hänga tvätten.
Dom små sover middag nu med, dom va skit trötta :P





Älskar min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback