Ojoj.. jag har verkligen inte tid..

Det märks.. jag har mkt för mig om dagarna och då blir bloggen drabbad:P men den e ju inte så viktig kanske? de finns saker som är bra mycket viktigare.

Som att vara med våra underbara döttrar, och fixa här hemma så att det är fint å trivsamt.

Iaf denna vecka har jag gjort följande:

Måndags så fixade jag lite här hemma, sen kom Ida hit och gjorde mig sällskap när jonathan och hans pappa åkte på hockey ju.
Sen tisdag så fixade jag ännu mer här hemma på dagen sen på eftermiddagen när jonathan kom hem så bar det iväg till köpis men han var hemma med bebbarna eftersom att det bara var en snabb visit..
var dit och bytte klänningen åt maja som hon köpt till alva :)
Handlade även lite mat å sånt på vägen hem, emelie va med hon oxå till köpis å så :) sen åkte vi hem hit och bakade pepparkakor och sen gjorde vi även knäck :)
Åt mat med, potatisgratäng och kassler. Gott!

Sen onsdagen var jag ner på stan med Jossan och kollade :) Mycket trevligt!
Även igår var jag ner på stan en snabbis men själv då, sen iväg mot bvc och mätte å vägde små tjejerna.

Emmelina: 6150g 57,5 cm lång
Nellie : 6310g 57,5 cm lång

så dom växer och det märks med kan jag ju säga.


Efter att vi varit där åkte vi hem till mamma å pappa för att skriva ut julkort på datan (bild på små tjejerna) men de gick inte så bra, men lyckades tillslut men inte exakt så jag ville men det får duga:)

Och nu är det fredagmorgon och följande sker idag, tvätta 11.30-13.00 sen torktid  i 1.5 h. Sen iväg mot köpis å leta klänning till imorn. Sen Vidare till forsbacka på smörgås tårta :) Gottigott!

Och imorn blir det nog inte så mkt skrivande, först MaryKay mojs på morgonen/förmiddagen sen hem å fixa sig, sen iväg till jonathans mamma å lämna dom små. Dom ska ju sova hos farmor för första gången :)
Sen vidare till forsbacka på förfest då Per-Erik jonathans systers kille fyller 30 :) och sedan ska vi ut på heartbreak :)

men men nu ska ja byte sängkläder å fixa lite å sånt innan det är dags att tvätta :)






Vi hörs bloggen!

Älskar min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback