ojoj..

I fredags ( juldagen) var vi ju som sagt till jonathans bror för att fira jul med jonathans pappa.
Mycket trevligt :) Mycket god mat och sådant!

Spelade även Mario Broos på wii, de e ju så skoj^^

Men iaf så fick vi detta i julklapp av stefan(jonathans pappa):
Fast i rosa:)  En varsin till vagnen :)
Sen fick dom även en varsin leksak, vilket dom tyckte var väldigt roligt. Leker med dom hela tiden :)


Jag och jonathan fick :





Sen fick jonathan ett par jeans av pappa sin :)


Det var julklappar som vi behövde, jag är så glad att vi fick det.. inget man själv vill lägga ut pengar på när det finns annat att köpa med.. :P :) Så perfekt att få de i julklapp :)

Igår var det ju annandagjul = rea sätter igång på valbo köpcentrum. Och jag lovar det var så fullt med folk. Tror ja aldrig sett så mkt folk där :P

köpte mig iaf ett på lack leggings och en klänning och en ny bh : )


Senare på kvällen gick jag,magdalena och hennes tjejkompisar ut :) va i s-viken först på för ferre, sen ut på  heartan i gävle :) Skoj skoj. Hade väldigt roligt, dock inte mått bra idag. Men inte på det värsta viset iaf heller som tur är :) Har städat å grejat här hemma idag :) Skönt att få något gjort även fast man är lite dålig. 

Men nu ska ja kolla lite på drömkåken och mysa med min familj :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback