Torsdag

Det är ju de e idag, nu håller min tvätt på att torka borta i tvättstugan..
Ska snart hämta den :)

Har även hunnit fixat upp lite här hemma (så det inte är så stökigt).Hatar när det är stökigt.
Men men mina små tjejer ligger å sover just nu :) dom ville bara inte somna vid 12-14 men sen när ja gick till tvättstugan, dom var nyätna fick åka vagn  då somnade dom :)
Snart sovit 2 timmar då, men de behöver dom.. för dom va bara sååå trött när dom somnade ^^


Igår när jag åkte hem från mamma å pappa så tänkte jag. Och nu undrar jag om det är fler mammor som tänker så här som mig, eller om jag är helt ute på fel tänkande barnor...


Men iaf, efter att jag blev mamma så tänker jag jämnt, för mycket tycker jag själv. Man är rädd att man själv ska få någon sjukdom, att barnen ska få någon och deras far. Jag är så rädd att familjen ska delas på något sätt.. Och vill inte det såklart. Men att man äns tänker på det ? Har man för lite att göra då så att man tänker för mkt?

Tänker på skit mkt, och hur man vill ha det hemma och vad man vill ha. Och funderar ibland på hur mitt liv skulle sett ut om jag inte haft mina tre underbaringar i mitt liv ? Hur det skulle se ut om vi bodde i hus, vart huset skulle ligga,hur det skulle se ut och sådant.. Men det är ju saker som framtiden får visa. Iaf det med huset.. för det andra vill jag inte att ska ske.. alltså att jag blir utan mina tre som ja älskar.. för det är de bästa jag har <3  :)


Detta kanske inte bara blev riktat mot andra mammor, men just det där med att man är för mkt tänkare.. jag vill inte, det gör mig bara orolig som person.

Som jonathan brukar säga när ja tänkt för mkt, händer det så är det meningen att det ska ske just dig, det är inget man kan göra åt. Och det är ju sant, men vrf tänka så mkt då ?



Hoppas man får annat på tankarna snart, vill ju inte tänka för mkt för då är jag inte mig själv känns de som..

jaja nog om det, orka klaga mer :P haha


Nu ska ja fixa de sista i julgranen, dom små kulorna ja köpte i förrgår :)



Älskar min familj<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som mamma så tänker man ofta så, ens familj e de bästa man har o man blir som en lejonhona i alla lägen!

2009-12-17 @ 21:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback