Akvariumet fixat

Det blev att fixa akvariumet, sen kom lisa :) öppnade mina presenter.
Fick ett par urgulliga elefanter till bebbarna, strumpor till dom och två likadana dräkter tills dom blir lite större.
De va i stl 62 :) alltid bra att ha,eftersom att dom kommer växa så de knakar :P

Hon åkte hem för typ 45 min sen, så nu sitter vi här å kollar på film, morden i midsomer.
Tyckte inte om filmen så hamnade här.
Eftersom att jonathan ville kolla på den :P^^

Snart blir det väl sängen :)
Får se va som sker imorn, ska kanske träffa på mamma å marie.. dom skulle in till stan å handla å greja :)


Men nu ska ja kila, ska fixa lite här hemma kanske innan ja somnar, eller surfa runt lite :) inte så långt kvar på filmen så^^

Vi hörs imorn gott folk.
P.s lovar att det ska komma ut uppd. på v.28 i graviditeten imorn, har ju inte gjort någon sådan än. Dagarna går så sjukt fort :O
Men imorn så lovar ja att de ska komma ut något :D


Bye!


Jonathan Sundkvist, älskar dig mer och mer för varje dag som går,
 det pirrar i magen eller ah hela kroppen när jag ser dig,
förstår inte hur jag kunnat får underbara du till min.
 Helt ofattbart men överlycklig är jag för att du är min :D <3 Alltid vi två!


  

♥ 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback