Dåligt med skrivet idag...

Så kan det bli ibland, först vaknade jag runt 6 imorse och kunde inte somna om och det kurrade skit mkt i magen.
Så bestämde mig för att gå upp och äta, sen blev jag vaken till 8 ungefär sen gick jag och lade mig igen.
Nästa gång jag vaknade så var jonathan vaken, han låg och tittade på mig :P tycker sånt e jobbigt ja.. när folk kollar på en när man vaknar :P

Men då va iaf klockan halv tolv:O så då vart det att gå upp med ett ryck gjorde frukost, så har ätit två frukostar idag :)
Efter det kollade jag lite på tv medans jonathan fixade med datan.. sen dusch vidare iväg till ica maxi för att handla med jonathans syster och hennes kille inför morgondagen + lördagen som vi ska tillbringa tillsammans nere i oxelesund(?) stavning(?) ska ju även på kolmården :D
Kamera med, såklart :D

Sen efter att vi varit iväg å handlat med dom så käkade vi lite sen kolla på tv, jag somnade jag.
Vaknade efter ett tag av att min kusin ringde :) han och hans tjej hade kommit hit till gävle då och ville ses :) så dom kom upp hit efter en stund.
Längsen man såg dom nu :P^^ Skojsigt att ses å prata lite :)

Just nu har jag nyss spelat lite sims å käkat kräm, jonathan ligger och vilar.
Det är ju sånt väder idag så^^
Man orkar inget för det är så j*vla tråkigt väder. Känns inte som att man kan packa så mkt mer heller.. Får göra det på sön och mån :)
Men nu ska jag spela lite små spel på datan innan jag går och väcker jonathan :) han får inte sova för länge, för då kan han ju inte sova inatt + att vi ska vara i forsbacka imorn bitti kl9 å hämta per-erik och magdalena :)
Sen far vi mot andra vyer :D


Men nu ska jag kila, orkar inte skriva mer!

Och en sak till, du kan ju höra av dig när du slutat sura för en sak som jag bara vill dig väl, vill inte att du ska må dåligt så försökte bara ge lite råd.
Hoppas du vet vem du är!


Bye!


Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig!



Kommentarer
Postat av: ullis

Haha ja de kan jag tänka mig :) Du har ju en större mage än mig , och jag ska ha snart :P Hehe.. de är lite roligt! Men du har ju 2 st där inne , och jag har bara 1 ;) Hur går det med magen annars då ? jobbigt ? de börjar jag tycka nu iaf :)

2009-07-23 @ 19:34:19
URL: http://ulricabystrom.blogg.se/
Postat av: Mikaela - livet som hockeysambo

Nej är det sant, ska du ha tvillingar? Gud vad mysigt! Men det måste vara mycket jobb..

2009-07-23 @ 22:32:24
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback