Gårdagen och kvällen igår

Japp igår va jag ju hemma hos mor å far.
Hann bara sola en sväng, sen började det att regna^^ men men så kan det vara.

Vi käkade grillat  å sånt :)

Mamma skickade även efter i jotex, så vi fick påslakan av henne :)



Det fina :) de kommer i början av nästa vecka!

Sen efter att jag varit hos dom så åkte jag till Micke och Ina, alltså min morbror å hans sambo och deras barn (mina kusiner) dom skulle ha middag där, typ grillning och sur strömming.

Blev kvar där till kvart över 1, dom satt och drack och hade det allmänt roligt. Man fick sig några skratt, de kommer fina kommentarer när man dricker och speciellt när det börjar bli svårt att prata^^ hehe (A)

Har några bilder från kvällen med, dom kanske kommer inte lite senare :)

Ska nu försöka packa lite mer, dock ligger solen på just nu, så det är varmt här hemma .. Puh jobbigt är det!


Vädret är verkligen växlande idag, ena stunden regnar det och andra skiner solen... :S men men det behövs lite regn så att det blir bättre luft ute :)


Men nu ska ja kila, bye!


Jonathan Sundkvist <3 Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback