Godmorgon!

Go morron, ny dag ny vecka med nya tag :)
Imorn får vi förhoppningsvis nyckeln till radhuset :) det skulle besiktas idag, så det är bara att hoppas att städningen ser bra ut i det :)

Igår kväll började vi först att kolla på en film på 3:an Huset vid sjön hette den.. men sen böt vi till en komedi film på 6:an typ Familj på väg eller nå hette den, den va mkt bättre :)
efter det blev det sängen iaf för min del, jonathan valde att vara vaken lite till han.
Kom och gosade ner sig med mig senare :)

Idag har jag tänkt att fixa lite här hemma, men vet inte vad ja ska göra, men det blir nog att packa ner de kläder som man inte kommer behöva å lite sånt..  ^^
Sen ska ja lägga upp bilder från kolmården, sen ska ja även knäppa kort på magen och lägga in eftersom att jag gått in i en ny vecka nu. Vecka 31 är ja i nu, alltså shit vad tiden går :O känns som att det va igår man satt och kollade på det där grav testet som visade ja.
Och nu är graviditeten snart klar:O å dom små pluttarna är här :D


Men men nog om det, blir lite smått idag iaf :)
Ska ladda in bilder på bloggen nu!


bye!


Jonathan sundkvist <3 Love you more than ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback