Helt seg

Det är vad man kan kalla att jag varit idag, inte mått super bra.
Vet inte vad det är, men mådde bra i morse och efter att jag varit hos frissan och farmor å farfar, men sen kom det.

Skönt att man mådde bra i morse iaf eftersom att jag haft en jobbig natt. Sovigt dåligt å fryssen å mått skit helt enkelt.

Men nu är det väl bättre efter att sovit 4-5 timmar på dagen här + legat å kolla på film nu.. så får väl se om man kan somna ikväll då?
Men tror inte det ska vara något problem nu när man är gravid, de små liven i magen tar ju ganska mkt av mig så^^
Blir trött lätt så, det är skönt på ett sätt :)

Men nu ska ja kolla på tv å kolla med hjärtat vad vi ska käka ikväll :) dags för kvällsmat snart, blev lite sent nu när han sovit middag å jag kollat film :P


Men han har ju semester nu så kanske ska fira det på något sätt ? :D


VI får la se vad det blir.


Pusshejs


Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig mest av allt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback