Hemma igen..

Eller ahh har varit hemma ett tag, men gjort annat :)
Hade fått sms av emelie idag, då jag glömt min mobil hemma när vi va i forsbacka å badat.
Hon undrade om jag och jonathan ville åka iväg med henne och kalle :)

Så på lördag någongång under dagen så åker vi iväg till hudik med dom till emelies farmors stuga :)
Mysigt att komma iväg en stund så där ^^


Och imorn ska vi hem till jonathans bror å ska hjälpa dom att fixa lite hemma :) jag ska leka med elliot,sen blir det massa grillat å mys å sånt :D
Skönt att ha saker planerade så att man slipper sitta inne i denna lägenhet varje dag, så varmt här inne å finns typ inget att göra^^

Men just nu sitter vi här å slappar och kollar på tv, då vi varit i solen hela dagen och jonathan har bränt sig något :O och
även jag. Men blir ju inte så röd ja inte, men det blir han stackarn :(
Kvällen är på ingång och det är sommarkväll i gävle, det skulle tydligen vara markoolio idag , men han va tydligen sjuk vad jag hört, så det skulle bli stenmark i stället. Eller hur han stavar sitt efternamn :P

Men nu ska ja kolla lite tv lr nått med hjärtat :)


Höres!


Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig !


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej.

Vet inte vem du är eller så. Men har för mig att din kille känner min bror och iaf en av mina vänner :)

Fick iaf höra att ni fått radhus på blåbär, vad kul :) Själv bor jag på smultron. Lycka till med bäbisarna så kanske vi springer på varandra när vi är ute med vagnarna :P

Ha det !

2009-07-16 @ 16:40:01
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback