Jobbigt.. :(

igår kväll var det jobbigt att andas så vi valde att gå å lägga oss i sängen där jag kan lägga mig lite bättre.
så vi gick och lade oss vid halv tolv och började kolla på hipp hipp på dvd, men jag orkade inte vara vaken länge efter det jag inte, så somnade ganska fort.
Men nu har jag varit vaken sen halv 4, va upp på toa då sen kunde jag inte somna om. Har bara legat och vänt och vridit på mig sen dess :(
Så valde att gå upp å käka lite då magen skrek efter mat, och sen sitta här ett tag så kanske man blir trött igen.. tänkte lägga mig i soffan å kolla på något på tv. Men antar att det inte är något bra denna tid på dygnet.
Barnprogram kanske? haha

Sen har jag bara legat och tänkt skit mkt på radhuset, vad som ska stå vart och så vidare.. men det visar ju sig när man kommer dit.
Eftersom att vi ska få golvet slipat i vardagsrummet är det ingen idé att ställa in akvariumet där nu för lär ändå tömma det å flytta det inom kort så.

Men nu ska ja spela lite kanske å sen lägga mig å häcka vid tv:n å se om man får sova något innan mamma å jonathans far kommer hit och hjälper till att börjar flytta.


Bye folket!



Jonathan Sundkvist mitt allt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback