Kväller snart

Nu blir det snart kväller, för ska upp tidigt imorn och åka :)
Eller tidigt för mig är det väl inte, jag brukar ju komma upp i tid på mornarna nu för dom lever om i magen på mig, men blir ändå trött efter ett tag på förmiddagen när man kommit upp tidigt, så får se om det kanske blir en tupplur i bilen ?:)


Det va skoj att träffa min kusin och hans tjej å teddy, deras hund :)
Skulle ju tagit foto på han men det glömde ja :P^^ men han har en hemsida^^
www.teddys.se 


Men nu blir det annat, orkar inte sitta å såsa här. Film kanske innan man somnar ? :)


Vi hörs på lördag om jag orkar skriva när vi kommer hem, men det är nog risk för att det kan bli lite halvsent när vi kommer hem så det visar sig,
Annars så skriver jag väl på söndag :)


Bye!



Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig mest av allt !

Kommentarer
Postat av: Mikaela - livet som hockeysambo

Åh! Ja eller hur, det är bara att stå ut. Tvillingar är ju så speciellt också. C har en del tvillingar i sin släkt och man kan tydligen ärva det osv.. så kanske vi också får det?=)

2009-07-24 @ 12:40:36
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: ullis

Ja men gud, du måste ju försöka ta det lungt.. Du får be killen din fixa allt åt dig :) för det vore ju väldigt bra om dom låg där några veckor till..Men kommer dom så kommer dom :) har du tänkt ut några namn då ? kramis

2009-07-24 @ 13:18:29
Postat av: Sanna & Micke (& Teddy)

Det var mycket trevligt att träffa er också! =) Hoppas att ni har det bra i Oxelösund!

2009-07-24 @ 23:28:53
URL: http://teddys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback