Måndag och det är en vecka kvar :)

Om en vecka går älsklingen på semester :) undra va vi ska hitta på då^^

Blir väl att packa iaf, men sen då?

Blir väl att träffa min faster när hon kommer upp, sen även min kusin och hans tjej.
Får se om dom från småland med kommer, det visar sig de :)

Idag ska jag packa lite + åka å handla på dollar store har jag tänkt :)

ska köpa lite mer flyttkartonger och sedan ska ja även köpa pärmar och lite sånt smått och gott, måste få ordning på papprena dom pärmar vi har är fulla så.

Nu har jag nyss lagt in bilderna från kameran till datan, så kommer ett inlägg med bilder snart :)

Lite både från micke och ina å furuvik :)


Men först blir det frukost, återkommer med ett inlägg bilder snart då;D



Bye!

 Jonathan Sundkvist <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback