Massor gjort idag

Idag har vi fått massa gjort :) packat många kartonger (jonathan har gjort mest) jag har kollat på typ :P haha
Men får ju inte göra så mkt :/ Även om man har lust och energi till att göra de.

Även fast vi gjort massa idag så har ja hunnit vilat en kort på förmiddagen och en lite längre på eftermiddagen :)
De är skönt!

Så nu är det inte så mkt kvar att göra tills på tisdag, så är det bara att börja så fort som möjligt :D
Skönt att flytta så jag har längtat!

Det kommer inte in nå om graviditeten idag som jag lovade, eller det kan hända om jag får tillgång till den andra datorn senare och fortfarande orkar :P^^
Annars kommer det imorn :) hittade kamerasladden iaf :) och kort är knäppt så det är inte mkt kvar att göra för att det ska publiceras:P^^

Imorn så blir det nog mkt, ska fixa + fixa käk å sånt som vi ska ha med oss på fre-lör när vi åker iväg, sen så skulle kicki troligtvis in till stan och ville hitta på något, och maria ville bli klippt + att min kusin och hans tjej kommer till gävle imorn då dom varit i farmor å farfars stuga och hälsat på dom i någon dag.
Så blir nog att träffa dom med :) har inte träffat dom på 1,5 år tror ja..
Får se om man hinner med allt. Det visar sig vad man orkar med och sådant :)


Men nu ska jag kolla på byggslaget(?) om det nu heter så^^
Sen blir det kanske lyxfällan eller något annat innan sängen :)


Men vi hörs!

Bye!


Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig mest av allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback