Shopping!

Idag har vi varit ut till köpis en snabbis :)
Det blev att köpa två filtar till bebbarna, 4 par byxor, 2 pyjamaser och det blev även ett nytt grafikkort till jonathans dator :) eftersom det han hade inte ville funka så bra.

bilder på kläderna kommer sen, har knäppt kort redan men sitter vid min dator som tyvärr inte kan ta in korten från min kamera på nå  konstigt sätt, eller så är det jag som inte förstår rätt :P haha!

Har även börjat att packa bb-väskan idag :) Det är bara små saker som ska i nu, sen är den klar :)

Snart bär det av mot jonathan syster och hennes kille då vi ska ha wii kväll med mat å sånt :)
Se om man kommer ihåg att ta med kameran ^^

Just ja, jag har börjat fundera på om man ska spray lackera våran sängram vit ?

 
vi har denna färg på sängen just nu, men vad tror ni om att den och sängborden blir vitt ?

Tror det kan bli snyggt ja, sen vill jag även ha en sänghimel :P men får se om min önskan går igenom där ;D hehe!

Men nu ska vi gå och greja lite med lägenheten här ;P så att det är lätt att flytta sen ;D

Bye!


Jonathan Sundkvist <3 Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback