Sjukhuset idag!

Japp, det blidde en tripp till sjukan.
Fick så svårt att andas så ringde upp till förlossningen och dom ville att ja skulle komma in så att dom fick kolla upp mig.
Åkte dit och dom tog massa test, gjorde även en CTG kurva om det nu heter så ? Hehe(A)

Men allt såg bra ut, den ända förklaringen va att magen hade växt så mkt på så kort tid att de inre organen troligtvis inte hunnit med eller något liknande.
Och jobbigare kommer det bli ju längre in i graviditeten jag kommer sa dom.
Så det är bara att försöka andas så bra som möjligt ändå.
Men man blev lite smått orolig när man fick jättesvårt att andas både in och ut .

Efter sjukhuset så åkte jag och jonathan och köpte max, så har nyss ätit de :D Gott!
Åh hjärtat va med på sjukhuset, så fick vi se några riktigt stora kickar i magen när dom hade spänt över banden på magen :P


  (bild tagen på google)


Men sådana band hade jag + tre dosor eller va man ska säga på magen, eftersom varje bebis måste ha en egen och den tredje vet jag inte vad den va för.

Men nu ska ja hoppa ner i ett bad :) sen ska ja fixa mig då vi ska iväg och fira jonathans pappa :) 


Ha de gott folket!


Bye



Jonathan Sundkvist <3 

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

men oj gumman då

2009-07-09 @ 16:52:06
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback