Skriver om helgen som gått..

Ja, har ju inte skrivit på några dagar.. bara det snabba korta inlägget för någon timme sedan :P

Men i fredags efter att jag tvättat å sovit en stund till så fixade jag mig och drog iväg ner till arbetsförmedlingen, sedan hem och hämta saker då det var meningen att vi skulle åka ut till mamma å pappa min efter att vi varit på polisstationen.
Men det tog 2 timmar i väntetid så det blev inte att vi åkte hem till mor å far efter det, utan åkte hem istället så fixade vi lite mat till mig eftersom att jonathan skulle iväg till viken till grabbarna och grilla å sånt :)
Han va nykter då han erbjöd sig att köra till hudik på lördagen.

Hade skit mkt sammandragningar i fredagskväll btw.. skit äckligt va det, men tog det lugnare på lördagen så de inte kommer för mkt tidigare än va dom får :P^^
För då blir dom så sjukt små jue ^^

Men men vidare vad som skedde på fredagen, emelie kom hit när jonathan åkt till viken.
Vi slingade håret på varandra det blev kanon bra :)
Efter det så begav vi oss till tommy på brynäs då lina va ensam tjej där och ville ha sällskap.
Men det blev inte så länge, å jonathan kom å hämtade mig :) Så jag slapp gå hem ensam ^^ Min gullplutt :D

Sen satt vi vid en varsin dator å spelade lite medans vi väntade på att kalle skulle komma hit å sova efter krogen eftersom att han skulle med till hudik på lördagen :P ^^


Lördag morgon kom och vi åkte väl runt kvart över tio, vi åkte in till min farmor å farfar på vägen då min faster va där.
För att säga hej och så att hon fick kolla på bebismagen :D hehe!
Trevligt att träffas, det va ett tag sen ^^
Och på tisdag kommer min kusin upp hit till gävle/hälsingland, han va det ännu längre sedan man såg, och hans tjej med. Och deras hund tror jag inte att jag träffat sedan den var valp, så det ska bli skoj att se dom :)

Efter att vi varit i stugan hos dom och hälsat på så åkte vi vidare mot hudik, vi kom fram vid 2 tiden tror ja.. Mycket fint ställe var det :) Lugnt och skönt!
Kommer lite kort senare, men men maten blev vid 5 tiden kanske? Och efterrätt efter det, senare mot kvällen så blev det badtunna och killarna drack lite öl å sånt :)
Men vet inte vad som skedde under kvällen, men mycket mygg blev det och vi frågade killarna om vi skulle gå upp till stugan å spela kort vid halv elva kanske ?
Och det blev så att vi gick upp, men sen när vi väl är där uppe så blev det att alla gick och lade sig :S :P
Men trött va vi väl eftersom att vi somnade.
Jag och jonathan hade bäddat på golvet med madrasserna och sådant för vi ville sova bredvid varandra :) Men det blev inte speciellt skönt :P haha
Inte jättetjocka madrasser och våra kuddar va tunna som löv:P då vi hade glömt våra egna hemma :/ Men det var bara att försöka sova så gott som det gick :)

Haft ont i hela kroppen idag, så det kanske inte va så bra att sova borta i en sådan säng nu när man har en stor mage med:P den ska ju ligga skönt för att inte väcka mig på natten å sånt :P^^
Men men det var bara att vila när man kom hem :)

Vi vaknade väl runt 10 och vi hade fört oss före 11 så de gick fort ^^ haha
Svängde in hos mamma å pappa på vägen hem och bytte bil då dom ska låna våran och besikta deras släp imorn.
Fick även mat där :)
Tack för maten! :) ^^


Det va helgen det, idag har det ju inte hänt så mkt mer än att kommit hem och vilat..

Imorn är det doktor besök för våran del med magen, ska göra gynundersökning, första gången jag ska göra det :O jag vet det låter sjukt att jag inte gjort det än. Men så är det!
Så får se hur det går ^^ hehe
men det ska nog gå bra : )


Sen på tis lr ons ska vi till barnmorskan :) Sen på fredag nästa vecka så ska vi på tillväxtkontroll igen :D Se hur mkt dom vuxit, de börjar bli stora nu för det känns i magen att det är trångt :P + att den växer än :P^^
Men tycker ändå att den börjar stanna upp i växten, så kanske inte är så länge kvar ?
Magen har blivit längre ner nu med, så det börjar närma sig.

Längtar så mycket efter er småttingar, kom ut till mamma och pappa nu :D



Men nu blir det film tittande för min del, bye!

(Bilder från helgen kommer senare)




Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig hjärtat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback