Trött å sliten

Det är vad jag är efter att flyttat hela dagen, men ändå har inte jag gjort något.
Har bara plockat upp lite små saker och sådant.

Men de kommer väl efter från inatt när jag inte fick sova ordentligt.


Just nu sitter jag och kollar på A Cinderella Man, lite av en favvo film på länge..
Har alltid tyckt om den filmen sen jag såg den första gången :)


Men nu blir det mandariner (på bruk) som jag har som dille nu under graviditeten att äta.

Bye!


Skriver kanske ett snabbt inlägg imorn med.. beror på hur jag är och om jag har tid, eftersom att vi flyttar alla möbler imorn. Och sedan kommer vi inte ha internet på ett tag tror ja..
Det visar sig gott folk!



Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig mer och mer för varje dag :)

Kommentarer
Postat av: katarina

vrf lägger du inte ut bild på dig själv för? kan du inte lägga ut en bild på din mage före grviditeten o nu..hehe skulle va roligt:D:D kram

2009-07-29 @ 16:15:12
URL: http://misshallonblabar.blogg.se/
Postat av: elle

Vad kul att ni börjat flytta, hoppas det går bra :) man får komma och kika sen när ni är färdiga. Och nu är de väl inte långt kvar tills bebisarna kommer också, kul :)



Hoppas allt är bra med dig :)

2009-07-30 @ 17:04:16
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback