Tröttis :/

Japp, det blev jag efter att varit ute en sväng med emelie.
Somnade på soffan när jag kom hem, och jonathan somnade han med.
Vaknade nu utav att jag fick sms från lisa, kanske dags att sätta igång att packa lite?

Hittade massor som ja skulle vilja ha, men ingen ide att köpa massor nu när man ska flytta + att man kanske ska lägga pengarna på annat? Typ bebissaker? men vi har det mesta, men lite mer kläder kanske ?
Eller ahh jag vet inte:P har rätt mkt sånt med^^

Det visar sig. Blev inget shoppande idag, men titta blev det :)
Men nu ska ja ta och fixa lite med att packa eller akvariumet, hann ju inte städa det igår eftersom att vi fixade med så mkt annat.
Sen kommer lisa med, även fast vi varit med varanda någon dag efter att jag fyllde år så har vi glömt av mina presenter.
Så hon skulle in till stan nu och tänkte komma förbi med dom nu :)
Men det ser ut som ett bombnedslag här hemma, men det gjorde inget sa hon:P men det blir ju lätt så när man håller på att packar å massa sådant :P

Men nu ska ja kila, bye!



Jonathan Sundkvist <3 Min älskade,min bästa och mitt hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback