Vad sker idag ?

Ja det har jag ingen aning om, för är så slut i kroppen men på ett sätt massa energi. Vet inte hur ja ska förklara.

Vill göra massa saker å saker måste även göras, men kroppen vill ena stunden sen nästa sekund kan jag vara helt död å bara vill ligga å vila å typ hålla på att somna.
Skit drygt är det, men men!

Men ska nog gå å lägga mig med hjärtat som ligger i sängen å vilar, han gick upp med mig först i morse men sen blev han så sjukt trött så då blev det att han gick å la sig igen. Medans jag låg och kollade på tv-programmet sjukhuset.
Men nu är det slut och ögonen är lite trött just för tillfället. så blir nog att försöka vila ett tag.

Vi hörs!


Bye!



Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback