Vaken..

Nu har jag varit vaken i 1 timme typ, är trött än men det går inte att sova när dom liven i magen inte vill sova. Inatt har det varit jobbigt att sova.
Foglossning som gjorde ont som satan + att jag inte kunde ligga på sidan, varken på vänster eller höger för låg ja åt något håll så blev dom arg i magen, och ligger jag på rygg kan ja knappt andas för att de ligger mot lungorna :/
Så blir väl att sova middag idag kan jag tänka mig.

Vad händer mer idag?
Jadu bra fråga, ska väl packa lite, men det beror på om ja klarar det. Gör så ont :/
Det visar sig.

Tråkväder är det med ute :( blir inte alls på humör att göra något.
Vill bara att mitt hjärta ska vara hemma å mysa å kolla film när det är sådant väder, men på måndag är det hans första semester dag. Det ska bli väldigt skönt :) och innan han börjar jobba igen så har vi hunnit flyttat :) Längtar så!


Men nu ska ja hitta på något annat att göra!
Kanske knäppa kort på magen som ja lovat ? :P hehe!


Bye!


Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback