10 Juni 1989 kl: 08:01

Det var då jag kom till världen, snart exakt 20 år sedan såg jag världen för första gången :)

Grattis till mig som idag blir hela 20 år.

Hade fullt upp igår, så kunde inte skriva något.
Va med emelie som nyss kommit hem från thailand :) lite avis på brunheten då^^ något ja!

Sen åkte hon med mig ner till stan då jag skulle hämta jonathan, så sa vi hejdå och jonathan kom.
Vi körde mot Falun :) Det va nämligen dax att åka och kolla på akvariumet!
Som just nu står bakom mig ihop plockat och allt :) Blev klar med det någonting efter 10 igår kväll, det tog lite tid med allt + att vi lära äta mitt upp i allt med för att vi inte ätit på ett tag så vi va hungrig, bra nog med;D

Men det är så fint så, ska köpa mer fiskar idag och köpa lite ny "inredning" dit ;P får man ju pyssla med lite mer :D
Wiie!
Det kommer nog vara en hitt för bebbarna att titta på ^^ dom säger att dom brukar tycka om det, men våra kanske inte gör de:P det visar sig :)


Fint blev det iaf ;D och ett stort tack till min älskade pojkvän som jag fått det av :D

Och den som va först av mina vänner och gratta mig va Jossan ;P precis 00,00 kom ett mess från henne;D hehe!
Tack pluppan :D synd att du jobbar idag^^ men som sagt får hitta på något nån annan dag :D


Men nu ska ja fixa frulle, för de sprakas på bra där inne och magen kurrar för fullt :D


Bye!


Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig mest av allt! <3

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

hehe yeah jag va först :D

ah men vi får ses sen en annan dag gumman,..

pussis

2009-06-10 @ 11:30:19
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: katarina

GRATTIS GRATTIS:D hoppas du får en underbar 20 års dag:D mvh katarina

2009-06-10 @ 12:09:13
URL: http://misshallonblabar.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Grattis!

2009-06-10 @ 20:05:53
URL: http://sandrahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback