Barnmorskan,Sätraängarna,Bjuden på mat!

Japp dagen började alltså med ett besök hos barnmorskan, allt såg fint ut :) hade gått upp 2 kilo på 1.5 vecka+ att magen växt som den skulle och sådant :)

Hjärtljuden låg på 158 samt 165 :)

Sen efter att jag varit där så åkte ja till tina å lukas, vi begav oss ut på sätraängarna med massa kakor å mys :D

Satt där i någon timme, bilder på lukas kommer senare i inlägget ;D

Sen efter att jag varit med dom så åkte jag hem å vilade mig lite, sen kom farmor å farfar förbi så skulle vi bege oss ut för att äta mat med dom :) Dom skulle bjuda!
Vi åt på Söderhielmska Gården, jag vill då säga till folk som inte varit där att det tog ap lång tid innan maten kom, och inte var det allt för mycket mat heller. Men mätt blev man iaf :) och gott var det! kanske värt att vänta den långa stund?

Jaja jag vet inte ja, men dit går vi inte på ett bra tag iaf!

Efter att vi kom hem från maten så har jag städat akvariumet :D Det behövdes så nu blev det så fint så ^^

Sen hade jag ju så mycket erbjudanden att gå på ikväll.. jobbigt att välja, men men!
Hade kunna få gå på minnesstund för klas som jag hade gjort hemskt gärna om man hade klarat det p.g.a så känslig som man är nu när man är gravid :/
Sen hade jag kunna få gå på tapperweare (?) party hos sara :)
Hade även fått åkt till Desirée som fyller 20 idag ;D Grattis jänta!

Men det blev att äta med farmor å farfar :) trevligt!


Nu sitter jag å hör på hur jonathan kollar på fotboll och jag ska fixa med tinas design på hennes blogg :) får se om ja ändrar lite på min med^^
Beror på tiden och lusten när ja är klar med hennes:P är ju nöjd med min än så det är inte brådskande med den :P


                                          

En kladdig lukas efter att käkat några ballerina kakor :P haha!




















En sur lukas när han inte kom ner :P men han kom ju upp själv! Men kom inte på hur man kom ner själv:P^^
Kommer kanske mer bilder imorn på han :D

Men nu har ni fått lite uppd. på  vad min dag innehållit :D

Bye!











Jonathan Sundkvist <3 Love you more than ever<3

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback