Bjuden på mat idag:)

Ja, vid halv elva tog jag på mig regnrocken och galoscherna ( jackan och ett par bra skor ) och gick till farmor å farfar, skulle skriva ut en sak så fick låna deras skrivare ;D

Satt och pratade med farmor å farfar så blev det till tiden att dom skulle käka, så blev bjuden på mat där.
Det bleb plättar med grädde och sylt ;D
Gott! Det är inte så ofta man äter de^^

Sedan när ja satt där så ringde mamma och frågade om hon skulle komma in ,eftersom jag ringde och frågade om hon hade lust med det imorse.
Ville iväg på lite affärer och handla ;D
Så hon kom in och vi åkte iväg och fixade lite saker på rusta, det blidde

 4 st sådana lampor (dock i svart).Har satt dom i blomlådorna på balkongen :D


Blev även att åka till denna butik



Och skulle beställa en till liggdel till vagnen.
Först blev det ett litet missförstånd, hon som jobbade där trodde att jag behövde liggdelen idag.
Men så var det ju inte, jag ville bara vara ute i god tid så att man verkligen har en liggdel sen när de små pluttarna är här ;D


Men då fanns det ingen beige som vagnen och den andra liggdelen är i så det fick bli en sådan...

 
Det fick bli svart, men vadå vagnen är ju svart beige så det gjorde ju inget ;D Det går ju ihop med varandra ändå... ^^


Sen blev det att åka till dollar store, där hittade jag inget :( och sedan blev det att åka på öb och göra en snabbtitt över små saker som man kan ha i blomlådorna, ex fjärilar och sådant :)

Men det fanns inte, sen blev det hem efter det eftersom att jonathan och hans jobbar kompis skulle komma hit och han skulle provköra våran bil :) Han ska ju troligtvis köpa den ^^ Så han fick låna den ikväll, så får se va han tycker om den och sådant :)
Skulle vara skönt att sälja den till någon man vet vem är och sånt :)

Sen blev det att vi fikade här hemma med mamma och pratade å sånt. Hon åkte precis och jonathan har gått och vilat en stund, och jag ska väl fixa något att äta :)

Hoppas ni tycker det är lite roligare med bilder i inläggen, ska försöka knäppa outfit bilder varje dag, men det är ork och tid som ska till med. Men jag som är hemma hela dagarna typ borde ju kunna fixa till det ;D hehe!


Men nu ska ja fixa käka. Börjar bli lite för hungrig nu. :P


Bye!


Jonathan Sundkvist <3 Älskar dig mest av allt <3


Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.

2009-06-04 @ 18:25:16
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback